47 990 Kč
Výška postavy
|
Velikost rámu
|
165-178 cm
|
17“ / 18“
|
"Ladnost a čistota tvaru rámu s integrovanou baterií a vysokým výkonem elektromotoru"
Nové rámy pevných horských kol Yamka MX-i se pyšní do rámu integrovanou baterií, která opticky splyne se spodní rámovou trubkou a vytvoří tak čistý elegantní design rámu. Elektrokolo je poháněno systémem Bafang MaxDrive s vysokým kroutícím momentem až 80 Nm a výbornou kapacitou baterie LG 36V / 16 Ah. Elektrokolo je vpředu odpruženo vidlicí se 100 mm zdvihu a spoléhá na kombinaci komponentů Shimano. O bezpečné zastavení se starají hydraulické kotoučovky Shimano MT200 s větším 180mm průměrem kotoučů.
KLÍČOVÉ VLASTNOSTI: silný středový motor Bafang MaxDrive 250 W s 80 Nm plně integrovaná baterie LG Li-Ion s kapacitou 16 Ah (576 Wh) barevný TFT multifunkční displej s vestavěným nabíjecím USB konektorem 1x9 rychlostí Shimano Altus hydraulické brzdy odpružená vidlice SR Suntour XCM HLO DS 100 mm (se zamykáním na korunce) převodník s krytem řetězu velká 27,5” kola dojezd až 160 km
ELEKTROMOTOR
Při jízdě se můžete spolehnout na extrémně silný středový elektromotor Bafang MaxDrive s nominálním výkonem 250 W a maximálním točivým momentem až 80 Nm. I přesto, že je elektromotor vysoce účinný, zachovává si velmi tichý projev.
BATERIE
Ve spodní rámové trubce najdete moderní plně integrovanou baterii LG Li-lon s kapacitou 16 Ah (576) Wh a dojezdovým okruhem až 160 km na jedno nabití. Celkovou dojezdovou vzdálenost ovlivňuje kromě kapacity baterie také profil tratě, hmotnost jezdce a jeho jízdní styl. Samozřejmostí je přítomnost chytrého systému řízení, který baterii chrání před přehřátím, zkratem či přebitím. Plně integrovaná baterie dodává kolu krásný a čistý design.
OVLÁDACÍ DISPLEJ
Ovládání elektrokola a veškeré informace o jízdě vám zajistí barevný multifunkční TFT displej s vestavěným nabíjecím USB konektorem pro dobíjení mobilních zařízení, který najdete umístěný přímo na středu řídítek. Na velkém a přehledném displeji můžete kromě volby jízdního režimu sledovat také údaje o času, rychlosti, ujeté vzdálenosti a stavu baterie. K jednoduché obsluze displeje slouží oddělený tlačítkový ovladač uchycený vedle levé brzdové páčky. Snadno tak budete mít neustálý přehled o vaší jízdě.